
Dołącz do programu lojalnościowego Decorto.pl i kupuj taniej!
Przyjemność zakupów, przyjemność oszczędzania!

1. Zebrane punkty możesz wykorzystać w kolejnych zakupach w sklepie Decorto.pl
2. Produkty w programie lojalnościowym są ważne przez trzy miesiące od momentu ich zgromadzenia
3. Ilość zgromadzonych punktów w programie lojalnościowym możesz sprawdzić po zalogowaniu do sklepu internetowego
4. Aby zastosować zebrane punkty, należy w koszyku w formularzu (screen poniżej)
wpisać ilość punktów, które chcesz zamienić na rabat
Życzymy przyjemnych zakupów!
Regulamin programu lojalnościowego sklepu Decorto.pl
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy regulamin określa warunki programu lojalnościowego Decorto.pl.
1.2. Organizatorem Programu lojalnościowego jest Kulig Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Pocztowa 14, Czechowice-Dziedzice, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód W Katowicach Wydział VIII
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000376186, posiadająca
NIP: 652-171-49-46, zwana dalej Organizatorem.
1.3. Klient przystępuje do programu lojalnościowego poprzez:
a) założenie konta użytkownika w sklepie internetowym decorto.pl (dalej:"SKLEP INTERNETOWY") i
b) wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych (zapisanie się do newslettera).
Z momentem przystąpienia do programu lojalnościowego Klient staje się jego Uczestnikiem Programu
Lojalnościowego.
1.4. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie w każdym momencie
istnienia programu lojalnościowego, z zastrzeżeniem jednak, że wprowadzane zmiany nie będą powodowały
uszczuplenia praw nabytych przez Uczestników. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie zamieszczona
na stronie internetowej decorto.pl oraz w sklepie stacjonarnym Decorto. Uczestnicy programu zostaną
powiadomieni o zmianie Regulaminu mailem lub za pośrednictwem wiadomości sms.
2. ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
2.1. Program lojalnościowy przeznaczony dla wszystkich klientów Sklepu Internetowego Decorto.pl, którzy
wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych (newsletter) i założyli konto użytkownika w sklepie
Decorto.
2.2. Uczestnikami Programu Lojalnościowego mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, posiadające pełną
zdolność do czynności prawnych.
2.3. Konto Uczestnika, który potwierdził chęć korzystania z programu rabatowego powinno posiadać
wymagane dane osobowe (imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu) oraz
dodatkowe dane w postaci daty urodzenia i potwierdzenia płci Uczestnika
3. ZASADY NALICZANIA I WYKORZYSTYWANIA RABATU W PROGRAMIE RABATOWYM PROGRAMU
LOJALNOŚCIOWEGO
3.1. Uczestnikom, korzystającym z programu premiowego Programu Lojalnościowego, naliczana jest Premia
kwotowa w wysokości równowartości 10% od wartości każdego dokonanego zakupu w Sklepie Decorto.pl.
Wykorzystanie Premii następuje na zasadach określonych poniżej. Premia nie podlega zamianie na środki
pieniężne. Premia kwotowa jest wyliczana, a następnie zaokrąglana matematycznie do pełnych złotówek.
Jeżeli Uczestnik przy zakupie wykorzystał przysługującą mu Premię, za ten zakup zostanie mu doliczona
kolejna Premia, pomniejszona o wykorzystaną uprednio Premię (np. Uczestnik ma na swoim koncie 30,00 zł
premii i wykorzysta ją przy zakupach za 500,00 zł, wówczac otrzymuje 47,00 zł premii).
3.2. Naliczona Premia może zostać wykorzystana podczas kolejnych zakupów w Sklepie Internetowym
Decorto.pl wyłącznie przy zakupie towarów nieprzecenionych i nie objętych promocjami lub rabatami. Premia
zostaje wykorzystana w formie rabatu od dokonywanych zakupów, z zastrzeżeniem, że rabat zostaje
naliczony jedynie od towarów nieprzecenionych i nie objętych promocjami oraz nie może być większy niż
30% wartości kupowanych towarów. W przypadku gdy na koncie Uczestnika naliczona premia jest wyższą
niż 30% wartości kupowanych towarów, pozostała, niewykorzystana premia pozostaje na koncie Uczestnika
i może być wykorzystana przy kolejnych zakupach. W sytuacji, jeśli na koncie Uczestnika naliczona Premia
jest mniejsza lub równa 30% wartości towarów w ramach danego zakupu, wówczas Uczestnik może
wykorzystać całą zgromadzoną premię.
3.3. Jeżeli premia jest wykorzystywana do transakcji, w której Uczestnik kupuje kilka produktów, jest ona
proporcjonalnie dzielona pomiędzy produkty i proporcjonalnie obniża cenę każdego produktu
nieprzecenionego i nieobjętego promocjami, zgodnie z poniższym wzorem:
X = (Y/Z)*W gdzie:
X to wielkość rabatu od danej pozycji paragonu;
Y to cena bieżąca danej pozycji paragonu;
Z to suma cen bieżących wszystkich pozycji paragonu podlegających rabatowaniu, tj. towarów
nieprzecenionych i nie objętych inną promocją;
W to rabat możliwy do wykorzystania na danym paragonie wg zasad przedstawionych w p.3.2
3.4. Premię z danej transakcji zakupowej Uczestnik może wykorzystać w okresie do 90 dni. Po upływie ww.
terminu Premia naliczona z danej transakcji zostaje skasowana, co nie wpływa jednak na Premie naliczone z
późniejszych transakcji.
3.5. Premia z danej transakcji może zostać wykorzystana po upływie 14 dni od realizacji sprzedaży w
ramach danej transakcji. Jako realizację sprzedaży przyjmuje się termin fiskalizacji sprzedaży w ramach
danej transakcji. Fiskalizacja sprzedaży następuje przed wysłaniem lub wydaniem towaru Uczestnikowi.
3.6. Wszelkie informacje na temat stanu konta Klubowicza i naliczonej Premii są dostępne w zakładce „Moje
konto" w Sklepie Internetowym.
3.7. W przypadku zwrotu towaru z transakcji, w której nastąpiło wykorzystanie Premii (tym w przypadku
uznania reklamacji złożonej przez Klubowicza poprzez zwrot należności uiszczonej za towar), konto
Klubowicza zostaje ponownie uznane wartością Premii przypadającą na zwracany towar.
3.8. W przypadku zwrotu towaru z transakcji w ramach, której naliczono Premię na koncie danego
Uczestnika (tym w przypadku uznania reklamacji złożonej przez Uczestnika poprzez zwrot należności
uiszczonej za towar), naliczona premia zostanie pomniejszona o wartość wynikającą z wartości zwracanego
towaru.
3.9. W przypadku zwrotu towaru z transakcji w ramach, której naliczono Premię na koncie danego
Uczestnika (tym w przypadku odstąpienia od umowy), naliczona premia zostanie pomniejszona o wartość
wynikającą z wartości zwracanego towaru.
3.10. Program Lojalnościowy nie łączy się z innymi programami lojalnościowymi i partnerskimi dostępnymi w
sklepie Decorto.pl i nie jest możliwe korzystanie z różnych programów podczas jednej transakcji.
3.11. Aby wykorzystać naliczoną Premię podczas zakupów w Sklepie Internetowym, Użytkownik podczas
dokonywania zakupów, zaznacza w koszyku zakupowym opcję „Korzystam z programu lojalnościowego", co
powoduje - w przypadku posiadania naliczonej Premii na koncie Uczestnika - odpowiednie zmniejszenie
ceny towarów w koszyku. Żeby skorzystać z Programu Lojalnościowego w koszyku zakupowym Uczestnik
musi być zalogowany na swoje konto.
3.12. Organizator zastrzega sobie możliwość czasowej zmiany wysokości naliczanej Premii, w szczególności
poprzez jej podwyższenie. Zmiana wysokości Premii nie będzie powodowała uszczuplenia praw nabytych
przez Uczestnika.
3.13. Jeżeli Premia na koncie Użytkownika została naliczona lub wykorzystana niezgodnie z Regulaminem,
Organizator będzie uprawniony do unieważnienia części lub całości naliczonej Premii, o czym Uczestnik
zostanie poinformowany.
3.14. Dla członków Programu Lojalnościowego organizowane są tymczasowe promocje (np. zwielokrotnienie
punktów, dodatkowych gratisów do zakupów itd.). Szczegóły ofert czasowych (czas obowiązywania i zasady)
komunikowane są na stronie www.decorto.pl/program_lojalnosciowy
5. DANE OSOBOWE
5.1. Dane osobowe Uczestnika podlegają ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póz. zm.). Administratorem danych jest
Organizator.
5.2. W formularzu rejestracyjnym Uczestnik wyraża dobrowolną zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych przez Organizatora oraz podmioty współpracujące z Organizatorem w celach związanych z
Programem Lojalnościowym, przez umieszczenie na nim swojego podpisu. Z uwagi na zasady działania
Programu Lojalnościowego, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest warunkiem
uczestnictwa w Programu Lojalnościowego.
5.3. Uczestnik programu lojalnościowego ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich
aktualizowania i poprawiania. Uczestnik Programu Lojalnościowego ma prawo w każdym czasie cofnąć
zgodę na przetwarzanie danych osobowych i zażądać ich usunięcia przez Organizatora.
5.4. Uczestnik programu lojalnościowego jest zobowiązany powiadomić Organizatora, o każdej zmianie
swoich danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym. W przypadku braku takiego
zawiadomienia, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak informacji o aktualnych
promocjach przeznaczonych dla Uczestników Klubu, o ile brak powiadomienia dotyczy tych danych
osobowych, które są niezbędne do przekazania takich informacji.
5.5. Uczestnik programu może zostać wykluczony z Programu Lojalnościowego w przypadku, gdy:
- naruszył Regulamin i nie zaprzestał dokonywania naruszeń pomimo wezwania pocztą elektroniczną z
wyznaczeniem dodatkowego 7 dniowego terminu na zaprzestanie naruszeń,
- wycofał zgodę na przetwarzanie danych osobowych i na przesyłanie informacji handlowej drogą
elektroniczną.
O wykluczeniu z Programu Lojalnościowego Uczestnik jest informowany niezwłocznie pocztą elektroniczną.
6. ZAMKNIĘCIE PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO. REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
LOJALNOŚCIOWYM
6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zamknięcia Programu Lojalnościowego w
każdym momencie jego trwania, z zastrzeżeniem jednak poszanowania praw nabytych przez Uczestników.
6.2. W przypadku zamknięcia lub zawieszenia Programu Lojalnościowego na koncie uczestnika zostaje
zablokowana możliwość naliczania Premii, co nie narusza uprawnienia Uczestnika do wykorzystania
naliczonej na jego koncie Premii w terminie do 90 dni od dokonania poszczególnych transakcji.
6.3. W przypadku zamknięcia lub zawieszenia Programu Lojalnościowego Organizator jest zobowiązany do
umieszczenia odpowiedniej informacji na stronie internetowej Decorto.pl, w sklepie Decorto.pl oraz
powiadomienia Uczestników w formie mailowej, wiadomości sms lub innej, wybranej przez Organizatora.
6.4. Fakt zamknięcia lub zawieszenia funkcjonowania Programu Lojalnościowego przez Organizatora nie
uprawnia Użytkownika do dochodzenia w stosunku do Organizatora wypłaty Premii w gotówce.
6.5. Rezygnacja z uczestnictwa w Prograie Lojalnościowym następuje poprzez cofnięcie zgody na
otrzymanie informacji handlowych (newsletter) lub na żądanie Uczestnika, po skontaktowaniu się z Biurem
Obsługi Klienta pod: sklep@decorto.pl, nr tel.: 32 215 23 40
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
7.1. Uczestnik programu jest uprawniony do złożenia reklamacji w związku z wykonywaniem postanowień
Regulaminu, w szczególności w zakresie przyznanej Premii lub realizacji rabatu. Reklamacja powinna zostać
złożona w terminie 30 dni od zajścia okoliczności uzasadniających jej złożenie. Reklamacja powinna zostać
przesłana pocztą, kurierem, złożona osobiście w siedzibie Organizatora lub przesłana mailem na:
sklep@decorto.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na: sklep@decorto.pl) z dopiskiem:
reklamacje decorto.
7.2. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisu prawa polskiego, w tym w
szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 z późn. zm.).
7.3. Wszelkie spory powstałe w związku ze stosowaniem Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy
zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.
7.4. Treść Regulaminu jest udostępniona wszystkim Uczestnikom na stronie internetowej www.decorto.pl,
oraz w siedzibie Organizatora.
7.5. Niniejszy Regulamin uważa się za zaakceptowany przez Uczestnika poprzez dołączenie do Programu
Lojalnościowego przez stronę internetową www.decorto.pl
Data utworzenia regulaminu: 22.09.2016
Zasady programu lojalnościowego:
- uczestnik za każde wydane 10 zł otrzymuje 1 zł
- ma możliwość skorzystania z rabatu kwotowego w kolejnych zakupach
- zgromadzone środki może wykorzystać do opłacenia zakupów max. 30% wartości zamówienia
(rabat naliczany tylko na produktach nieprzecenionych)
- niewykorzystane, zebrane środki przepadają po 3 miesiącach (od daty dodania), co mobilizuje klienta do
częstych zakupów w Decorto
- klient w chwili skorzystania ze swojej premii (zebranych punktów) otrzymuje kolejne złotówki za wartość
koszyka pomniejszoną o wykorzystaną premię, czyli jeśli:
klient ma na swoim koncie 30 zł premii i wykorzysta ją przy zakupach za 500 zł, wówczas otrzymuje 47 zł
premii (ale tylko w przypadku jeśli wszystkie produkty znajdujące się w koszyku są w cenie regularnej).
Pamiętajmy o tym, że Klient otrzymuje złotówki tylko za produkty nieprzecenione.
- złotówki dodawane są do konta uczestnika programu lojalnościowego po 14 dniach od złożenia
zamówienia