0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pomoc w Decorto.pl

Jak dokonać zakupów w Decorto.pl?

W Decorto.pl możesz zamawiać produkty na trzy sposoby: 


Krok po kroku w Decorto.pl
Gdy klikniesz w miniaturkę produktu, zostaniesz przeniesiony na jego podstronę. Każda podstrona produktu zawiera opis przedmiotu, jego zdjęcia, cenę, parametry, komentarze i recenzje oraz część poświęconą zakupowi, czyli dostępność produktu, ilość produktów, jaką chcesz zamówić - domyślnie ustawiona jest na 1 sztukę .

Jeśli chcesz zamówić większą ilość produktów, należy edytować to pole.

 

Na każdej podstronie produktu znajduje się przycisk dodaj do koszyka  po kliknięciu którego rozpocznie się krótki proces zakupu.



 

Otrzymasz informację, że dany produkt został dodany do koszyka. Poniżej wyświetla się ilość produktów, które chcesz zamówić.  Jeśli na tym etapie uznasz, że chcesz zakupić większą lub mniejszą ilość określonego produktu, możesz jeszcze dokonać tej zmiany, a następnie klikając w link Zaktualizuj koszyk.

Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, możesz go wpisać w pole formularza, a następnie kliknąć przycisk Zastosuj kupon. W przypadku, gdy jesteś pewien, że nie będziesz już nic więcej dodawać do koszyka, a Twoje zakupy są kompletne, wybierz przycisk Przejdź do kasy.

Jeśli uznasz, że chcesz kupić coś jeszcze, wybierz przycisk Kontynuuj zakupy. Wówczas produkty, które dodałeś do koszyka w nim pozostaną, a Ty swobodnie możesz dalej „buszować” po sklepie poszukując kolejnych przedmiotów do zakupu.

Jeżeli wybierasz opcję Przejdź do kasy, pojawi się kolejny, ostateczny już krok zakupów, w którym należy precyzyjnie wypełnić pola formularza z Twoim adresem, metodą dostawy, informacją o płatności. Po prawej stronie wyświetla się podgląd zamówienia, gdzie sumują się koszty produktów oraz dostawy.

Jeżeli wszystko się zgadza kliknij Zamawiam.



Po złożeniu zamówienia pojawi się informacja o przekazaniu zamówienia do realizacji oraz o numerze zamówienia, w który można kliknąć i sprawdzić status Twojego zamówienia.


 

Zakupy w Decorto.pl są proste i szybkie, prawda?

Wysyłając zamówienie mailowo

Możesz również złożyć zamówienie mailowo, klikając na stronie produktu link Zamów produkt mailowo. Wówczas otworzy się okno wiadomości w kliencie pocztowym, natomiast w temacie wiadomości pojawi się nazwa produktu, który chcesz zamówić.
W treści wiadomości należy wpisać adres, na który ma zostać dostarczony towar, ilość oraz metodę płatności i dostawy.


Zamów telefonicznie

W Decorto.pl możesz złożyć również zamówienie telefonicznie - jest to wygodna forma zakupu szczególnie dla tych, którzy nie do końca są zdecydowani co do określonego produktu i chcą poradzić się opinii naszego eksperta.


Czy mogę zwrócić towar?

Tak. W Decorto.pl możesz zwrócić towar.  Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim potwierdzeniem oraz informacją o numerze konta, na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt wysyłki i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką kurierską lub pocztową na adres: Firma Handlowa Stanisław Kulig Składy Fabryczne-Centrum Sztućca ul. Pocztowa 14, 43-500 Czechowice-Dziedzice. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, oraz notatkę uzasadniającą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny towar.  


Jakie są koszty dostawy?

Ceny towarów widnieją przy każdym produkcie, są podane w polskich złotych (PLN) oraz są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Decorto.pl zastrzega sobie możliwość do zmian cen oraz dodawania lub usuwania produktów znajdujących się w ofercie sklepu, jak również wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i programów lojalnościowych.

Klient może dokonać płatności za zakupione towary:
- kartą kredytową
- przelewem - płatność pobiera serwis Platnosci.pl
- przy odbiorze
- przelewem bankowym bezpośrednio na konto firmy


Metody i koszty dostawy

Paczka pocztowa – przedpłata 10 zł
Paczka pocztowa – Pobranie 15 zł
Kurier DPD – Przedpłata 19 zł
Kurier DPD – Pobranie 25 zł
Odbiór osobisty – 0 zł

Przy zamówieniach powyżej 300 zł, koszty transportu są darmowe.  


Regulamin zakupów

Sklep internetowy www.decorto.pl jest własnością Firmy Handlowej Stanisław Kulig Składy Fabryczne- Centrum Sztućca z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Pocztowa 14 zarejestrowaną w Ewidencji Działalności Gospodarczej w UM Czechowice-Dziedzice pod numerem 1232/90
NIP 652-001-09-30
REGON 270759840

Zastąpił istniejący od czerwca 2007 roku, sklep internetowy www.CentrumSztucca.pl

Zamówienie
Zamówienie Zamówienia można składać drogą internetową na stronie Decorto.pl przez 24h 7 dni w tygodniu, jak również przez e-mail lub telefonicznie w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia Klienta, jeżeli nie zostały podane wszystkie dane potrzebne do jego realizacji lub podane dane budzą wątpliwości, co do autentyczności.

Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje
Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje: w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia
w przypadku zamówień płatnych poprzez system Platnosci.pl – po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu Platnosci.pl

Produkty
Produkty Wszystkie produkty oferowane w sklepie Decorto.pl są oryginalne, fabrycznie nowe, wolne zarówno od wad fizycznych jak i prawnych. Większość produktów dostępna jest w ciągu 3 dni roboczych. Przy każdym produkcie widnieje przybliżona data dostępności.


Dostawa
Dostawa Paczka dostarczana jest zazwyczaj na drugi dzień od momentu złożenia i zaakceptowania zamówienia. Jeżeli towar nie znajduje się na magazynie, wydłuża się termin realizacji od kilku do kilkunastu dni roboczych. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji zamówienia Klient jest informowany o jego stanie i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).Przesyłkę dostarcza firma kurierska DPD lub Poczta Polska.

Przy zamówieniu na kwotę powyżej 300 zł opłatę za transport ponosi sprzedawca natomiast poniżej 300 zł opłatę ponosi kupujący.
Kwota pobierana przy przesyłkach kurierskich do 30 kg wynosi odpowiednio 19 zł przedpłata i 25 zł pobranie, natomiast przy przesyłkach Pocztą Polską odpowiednio 15 zł przy przedpłacie oraz 19 zł przy płatności pobraniowej ( w momencie odbioru towaru).

Zamówiony towar odebrać można osobiście po uprzednim ustaleniu, w siedzibie sklepu:
43-500 Czechowice-Dziedzice, ul. Pocztowa 14
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek.

Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.


Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim potwierdzeniem oraz informacją o numerze konta, na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt wysyłki i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką kurierską lub pocztową na adres: Firma Handlowa Stanisław Kulig Składy Fabryczne-Centrum Sztućca ul. Pocztowa 14, 43-500 Czechowice-Dziedzice. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, oraz notatkę uzasadniającą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny towar.

Ceny towarów i płatność
Ceny towarów i płatność Ceny towarów widnieją przy każdym produkcie, są podane w polskich złotych (PLN) oraz są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Decorto.pl zastrzega sobie możliwość do zmian cen oraz dodawania lub usuwania produktów znajdujących się w ofercie sklepu, jak również wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i programów lojalnościowych.


Klient może dokonać płatności za zakupione towary:
- kartą kredytową
- przelewem - płatność pobiera serwis Platnosci.pl
- przy odbiorze
- przelewem bankowym bezpośrednio na konto firmy

Ochrona danych osobowych
Ochrona danych osobowych Dane osobowe umieszczone w bazie danych Decorto.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.


Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

Zapisując się do newslettera Decorto.pl, klient wyraża zgodę na otrzymywanie informacji dotyczących nowości, promocji, wyprzedaży oraz aktualnych wydarzeń.

Opinie
Opinie Klient ma możliwość oceniania i opiniowania każdego produktu dostępnego w ofercie sklepu. Następnie opinia zostaje przekazana do moderacji, w celu sprawdzenia poprawności stylistycznej i językowej. Wszystkie opinie (pozytywne, neutralne, negatywne), wyłączając SPAMy i zawierające wulgaryzmy, zostają opublikowane. Klient ma prawo ocenić sklep Decorto.pl na wybranych przez niego niezależnych portalach internetowych - Opineo.pl, Ceneo.pl lub innym.


Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.


Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich logotypy użyte na stronie sklepu www.Decorto.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu www.Decorto.pl użyte są w celach informacyjnych. Zawartość witryny (teksty, obrazki, grafiki) oraz wszystkie jej fragmenty stanowią własność Firmy Handlowej Stanisław Kulig, producentów, dostawców lub firm współpracujących.

    x