0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Co powoduje napływ pozytywnych opinii Klientów o Decorto?

Zakupy przez Internet to duże udogodnienie. Dzięki nim oszczędzamy czas i mamy szansę na dokładne przemyślenie swoich wyborów. W sklepach internetowych szukamy przede wszystkim dobrej jakości asortymentu, szybkiej dostawy, nieskomplikowanego procesu zakupowego oraz miłej obsługi, która w razie ewentualnych pytań nam doradzi. Skąd o tym wiemy? Od klientów, którzy docenili nasze starania w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Napływ pozytywnych opinii o Decorto utwierdza nas w przekonaniu, że to, co robimy, jest dobre, ważne i potrzebne.

Szeroki wybór asortymentu

Jaką przewagę mają sklepy internetowe nad stacjonarnymi? Nie trzeba się zmęczyć, żeby szybko znaleźć to, czego potrzebujemy. To duże udogodnienie dla klientów i ogromne wyzwanie dla sklepów internetowych. O ile chodząc po galerii handlowej, jesteśmy w stanie zdecydować się na zakup produktu, który nie do końca nam odpowiada, byle tylko nie zwiedzać kolejnych pięter budynku, o tyle w przypadku wyszukiwarki internetowej sprawa jest łatwiejsza – wystarczy wpisać inny adres sklepu. Dlatego tak ważne jest, aby sklepy internetowe miały szeroki wybór asortymentu – tylko zadowolony klient wróci z powrotem.

Decorto zapewnia swoim klientom szeroki wybór różnego rodzaju produktów. Z naszą pomocą urządzisz nie tylko kuchnię, ale także łazienkę, salon, jadalnię i ogród. Jesteś mistrzem patelni? Znajdziesz u nas zestawy garnków, patelni, sztućców, noży i desek. Masz w sobie duszę baristy? Z pewnością zainteresują Cię ekspresy do kawy oraz zestaw filiżanek i kubków. Lubisz serwować drinki gościom? Akcesoria do alkoholi na pewno przypadną Ci do gustu. Jakichkolwiek produktów szukasz do urządzania domu, znajdziesz je w Decorto.

 Dostawa i reklamacja

Co klienci cenią sobie najbardziej w zakupach przez Internet? Szybki czas dostawy. Już samo przywiezienie towaru do domu jawi się jako wybawienie. Nie trzeba stać w kolejce ani nosić ciężkich sprzętów. Jeśli do tego dojdzie szybki czas realizacji zamówienia, zadowolenie klientów wzrasta. Decorto dba o to, by towar był zawsze dostarczony w odpowiednim czasie. Jeśli dostawa ma się przedłużyć, niezwłocznie powiadamia się o tym klienta.

Kupujący przez Internet często obawiają się też, że przy ewentualnej reklamacji, mogą wyniknąć nieprzewidziane problemy. Martwią się, że sklep nie uwzględni zażalenia lub nie zwróci kosztów. Decorto zapewnia, że w przypadku uszkodzenia, towar na pewno zostanie wymieniony, lub zwrócone zostaną koszty, jeśli tak zażyczy sobie kupujący.

Nieskomplikowany proces zakupowy

W sklepach internetowych liczy się nieskomplikowany proces zakupowy. Jeśli klient wejdzie na stronę i nie będzie mógł odnaleźć odpowiednich produktów, pewne jest, że skorzysta z usług innej firmy. Dlatego tak ważna jest przejrzystość menu oraz odpowiedni układ strony. Decorto specjalnie dla swoich klientów podzieliło produkty na 3 główne działy. Jeśli szukasz produktów do gotowania, znajdziesz je w dziale kuchnia. Sztućców, zastaw i filiżanek szukaj w dziale jadalnia, a akcesoriów do łazienki, przedpokoju i salonu, szukaj w dziale wnętrze i ogród. Intuicyjne i proste do zapamiętania, prawda?

Miła obsługa

Oczywiście, żeby klienci byli zadowoleni, najważniejsza jest miła obsługa. To ona doradzi nam podczas wybierania odpowiednich produktów i powie, które lepiej sprawdzą się w naszym domu. Jeśli podczas sprzedaży wynikną jakiekolwiek problemy, również pracownicy sklepu będą odpowiedzialni za ich wyjaśnienie i dopilnowanie, żeby wszystko dobrze się skończyło. Mówi się, że obsługa jest wizytówką sklepu. I to jest prawda! Dlatego pracownicy Decorto są nastawieni na pomoc klientom, życzliwi i pomocni. Można zwrócić się do nich w każdej sprawie, a oni na pewno dołożą wszelkich starań, aby kupujący byli zadowoleni z oferowanych usług.

Jeśli chcesz dokonać zakupu w sklepie internetowym, koniecznie sprawdź jego asortyment, czas dostawy, możliwość reklamacji oraz obsługę. Jedną z najważniejszych rzeczy jest również opinia klientów na temat sklepu. To ona odzwierciedla faktyczny stan obsługi klienta – jest jego swoistą reklamą. Klienci  oceniają Decorto pozytywnie – wszak mogą liczyć na dobrej jakości asortyment, niezawodną dostawę i profesjonalną obsługę. Urządzasz dom? Odwiedź nas i pozwól o siebie zadbać.

 

Sprawdź osobiście, czy zasługujemy na pozytywną opinię – mamy nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej!

Źródło zdjęć: decorto.pl, files.vialli-design.com

x